سرپرست فرمانداری سلسله:

عملکرد و اقدامات دولت در دهه فجر باید بازگو شود

 

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مسئولان ادارات بایستی در ایام مبارک دهه فجر عملکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید را برای مردم بازگو کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای "مرتضی مهدوی کیا" در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر در دفتر امام جمعه با بیان اینکه آرامش و اقتدار ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است، گفت: روسای ادارات باید عملکرد و اقدامات موثر دولت برای کشور را در دهه فجر برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده به اقشار جامعه و دولتمردان تکلیف کرده که اهداف متعالی اسلام و انقلاب را عزتمندانه به پیش ببرند.

مهدوی کیا با تاکید بر اینکه این انقلاب با همکاری مردم و به برکت خون شهدا به ثمر نشسته و همه وظیفه داریم به  آنان خدمت کنیم و با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و لزوم توجه به حفظ سلامت مردم، ادامه داد: در شرایط کرونایی شکننده ای قرار داریم و باید برنامه ها را متناسب با شرایط کرونایی به گونه ای تنظیم کنیم که حفظ سلامت مردم در اولویت باشد.

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: فضاسازی و اجرای بهتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید در اولویت برنامه های دهه فجر امسال باشد.

وی افزود: کارگروه‌های دهه فجر شهرستان با اولویت بیان موفقیت‌های انقلاب و نظام، توجه به محتوا، بیانیه گام دوم انقلاب و الگوی ارزشمندی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی فعالیت کنند.

مهدوی کیا ترویج فرهنگ و ترویج آرمان های انقلاب، معرفت افزایی و آگاهی بخشی مردم ، توجه نسل جوان به اصل انقلاب، محور قرار دادن اندیشه امام امت و مقام معظم رهبری و توجه به آسیب شناسی نظام و زمینه سازی برای حضور بیشتر مردم در انتخابات مجلس و دفاع از ارزش های انقلاب را از سیاست های راهبردی برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان سلسله برشمرد.

 

b_300_0_16777215_00_images_kluy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید