امام جمعه الشتر:

خدمات نظام در ایام دهه فجر هنرمندانه برای مردم بازگو شود

 

 

امام جمعه الشتر گفت: باید در ایام مبارک دهه فجر خدمات نظام هنرمندانه برای مردم بازگو شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای حجت الاسلام سید سجاد موسوی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه با اشاره به وعده های دشمن مبنی بر سرکوبی انقلاب، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است که هنرمندانه اقداماتی که نظام انجام داده است در بین مردم و به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن هنرمندانه در حال تحریف است، عنوان کرد: دشمنان اسلام، می خواهند اصل نظام را با سیاه نمایی تحریف کنند بنابراین وظیفه ماست که کمک کنیم اهداف دشمن نقش بر آب شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه تحریف های استکبار از طریق شبکه های خبری فراوانی که به کار گرفته است برعلیه نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است، افزود: باید کسانی را که به هر دلیلی به واسطه این سیاه نمایی ها از ما رنجیده اند به تعبیر امام مسلمین، یارگیری کنیم و به آغوش نظام بازگردانیم.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت ها برای وحدت و همدلی بیشتر و همبستگی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: فرزندان امت اسلامی به زودی به برکت خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی دست آمریکا را از منطقه کوتاه خواهند کرد.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان متولیان فرهنگی این است که فرصت خدمت را برای مردم فراهم کنیم، بیان کرد: باید برنامه های دهه مبارک فجر امسال ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و با توجه به شرایط کرونایی متفاوت تر از همیشه برگزار شوند. 

 

b_300_0_16777215_00_images_nmgf.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید