امام جمعه الشتر:

کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند

 

 

امام جمعه الشتر گفت: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزاران مردم باشند و همه باید اجازه ندهیم خدشه ای بر پیکره انقلاب وارد شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام، خدمت به مردم و راه اندازی امور آنها است، اظهار داشت: وقتی به عنوان مسوول، مسوولیتی می پذیریم مکلف به خدمتگزاری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما بوده و سفره داران انقلاب هستند، بیان کرد: باید در برخورد با مردم به سیره ائمه معصومان(ع) و امامان انقلاب توجه کنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر مسوولی به هر دلیلی کسی را به اتاق خود راه ندهد، به طور قطع در جایی خود او را نیز روزی نخواهند پذیرفت چرا که خداوند وکیل همه ما است.

وی با اشاره به برخی تخریب ها در فضای مجازی، ادامه داد: بسیاری افراد به خاطر منافع و مطامع شخصی خود در فضای مجازی اقدام به تخریب می کنند اما این ما هستیم که نباید اجازه دهیم خدشه ای بر پیکر نظام وارد شود.

رییس دادگستری سلسله نیز با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم بنا شده است، اظهار داشت: باید اعتماد مردم را با کار جهادی، ایده و خلاقیت تخصصی به دست بیاوریم.

سید احمد موسوی با بیان اینکه حق الناس مهمترین سند امنیت قضایی است، اضافه کرد: می بایست برای حل مشکلات مردم از تمامی ظرفیت ها و منابع استفاده کرده و با آنچه که نظم، امنیت و آرامش شهروندان را سلب می کند قاطعانه برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه پرچم دار حقوق عامه است، ادامه داد: تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها، منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی و دسترسی آسان به مناطق گردشگری از مصادیق بارز حقوق شهروندی است و عدم رعایت آنها از ناحیه مدیران ترک فعل و جرم محسوب می شود.

رییس دادگستری سلسله با تاکید بر اینکه به زودی برای بستر و حریم رودخانه ها اسناد رسمی صادر خواهد شد تا از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات جلوگیری شود، افزود: طرح کاداستر اراضی کشاورزی را نیز پیگیر هستیم که مانند اموال غیرمنقول سند تک برگی داشته باشند.

b_300_0_16777215_00_images_vfre.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید