فرماندار سلسله

عادی انگاری سبب شیوع گسترده کرونا شده است

 

 

فرماندار سلسله گفت: عادی انگاری سبب شیوع گسترده ویروس کرونا شده است بنابراین باید تدابیر سخت‌گیرانه تری جهت کنترل آن اعمال شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا با اشاره به لزوم اعمال قرنطینه هوشمند در مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: در صورت ضرورت، باید از قوه قهریه و اعمال محدودیت های سخت گیرانه تر استفاده کنیم چراکه پای سلامت و جان مردم در میان است و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفته نمی شود. 

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و بسیج در کمک به جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی و گردشگران به مناطق گردشگری شهرستان افزود: باتوجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان، کنترل تردد در مسیرهای ورودی، برخورد با رانندگان متخلف، اعمال جریمه های سنگین و در صورت لزوم توقیف خودروها در دستور کار پلیس باشد.

مهدوی کیا با اشاره به اعمال شرایط دورکاری  ادارات بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در این خصوص تصمیم گیری های لازم را داشته باشند و مواردی همچون کارکنان مشکوک، دارای بیماری های زمینه ای و بانوان باردار را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با مدیرانی که مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان را نادیده می گیرند عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه کم کاری از سوی اعضای عضو ستاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان به عنوان دبیر می تواند تذکر و موارد لازم را  گزارش دهد تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

فرماندار سلسله با تاکید بر جلوگیری از فعالیت تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی، تصریح کرد: هیچ تالاری تا اعلام مجدد ستاد کرونا، حق فعالیت نخواهد داشت و هر تالاری که مقررات ستاد را نادیده بگیرد باید پلمب شود.

مهدوی کیا ادامه داد: هرگونه تجمع در سطح شهر و روستاها به منظور برپایی همایش، جلسه، کلنگ زنی یا افتتاحیه نیز ممنوع شده است و در صورت مشاهده با بانیان مراسم برخورد قاطعی صورت می گیرد.

فرماندار سلسله ادامه داد: در هیچ اداره ای نباید به بهانه شیوع ویروس کرونا از خدمت به ارباب رجوع جلوگیری کرد بلکه باید تدابیری اندیشیده شود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ کرامت شهروندان، خدمات مورد نیاز ارائه شود. 

 b_300_0_16777215_00_images_cfht.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید