دعوت فرماندار سلسله از مردم شهرستان به شرکت گسترده در انتخابات

 

 

فرماندار سلسله با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور گسترده ملت در این رویداد مهر تاییدی بر مشروعیت نظام است.

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در پیام مرتضی مهدوی کیا آمده است: شرکت گسترده و پرشور مردم ولایی شهرستان سلسله در انتخابات فردا( ۲۸ خرداد)، مهر تاییدی بر مشروعیت نظام است و لازم است که مردم شریف شهرستان بار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات فردا، پایبندی خود را به انقلاب و مقام معظم رهبری اثبات نمایند.

در این پیام آمده است: شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است.

فرماندار سلسله اظهار داشته است: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را متمرکز کرده اند تا با توطئه های مختلف از جمله ایجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنی و تحریم های اقتصادی، موجبات دلسردی مردم را فراهم نموده و عظمت این حماسه باشکوه را تحت الشعاع قرار دهند.

در پیام مهدوی کیا تصریح شده است: بی شک ملت ایران اسلامی در ۲۸ خرداد باحضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و دشمنان قسم خورده انقلاب را بیش از پیش ناامید خواهند کرد.

وی آورده است: اینجانب از مردم ولایتمدار، مومن و شریف شهرستان سلسله دعوت می نمایم تا در این میعادگاه وحدت و همدلی، با مشارکت حداکثری و حضور حماسی خود در پای صندوق های رای، موجب اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

این پیام می افزاید: تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری و در عین حال، توام با امنیت کامل و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان فراهم شده است، و انشاءالله این انتخابات نیز به حول و قوه الهی به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

۱۱۴ شعبه برای جمع آوری آرای مردم شهرستان سلسله در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است و انتخابات شوراها در ۱۳۶ روستای آن برگزار می گردد.

شورای شهر فیروزآباد و الشتر هریک پنج کرسی دارند.

 

b_300_0_16777215_00_images_uuuuuu.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید