حضور وحدت‌آفرین ملت در انتخابات جایگاه ایران را در جهان قویتر می‌کند

 

 فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور وحدت‌آفرین ملت در این رویداد مهم، جایگاه ایران را در جهان قویتر می‌کند و تضمین کننده استقلال، امنیت و اقتدار کشور است.

b_300_0_16777215_00_images_168891267.jpg

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخلاف تبلیغات مخالفان نظام و انقلاب که فکر می کردند مردم پای صندوق رای نخواهند آمد اما در همین ساعات اولیه مشاهد می کنیم مردم حضور بسیار پرشوری دارند.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی نظام عنوان کرد: در شرایط بسیار حساس ملی، منطقه ای و بین المللی قرار داریم و آنچه می تواند مشکلات کشور را برطرف کند حضور گسترده ملت در صحنه است.

مهدوی کیا با اشاره به حضور پرشور مردم سلسله پای صندوق های رای بیان کرد: ۱۱۴ شعبه اخذ رای برای شهرستان در نظر گرفته شده که از این مجموع تعداد ۳۵ شعبه ثابت شهری، ۶ شعبه ثابت روستایی و ۷۳ شعبه سیار روستایی است.

وی افزود: تمامی شرایط و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم شهرستان در انتخابات فراهم است و توصیه می شود شهروندان شرکت در رای گیری را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

فرماندار سلسله با اشاره به انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی شعب اخذ رای شهرستان عنوان کرد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز در مکان های برگزاری انتخابات فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید