۱۳ طرح عمران روستایی و عشایری با ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان اعتبار همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، بخشدار مرکزی سلسله روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پل فلزی روستای "کل دولتشاه" دهستان "هنام" که در سیلاب سال ۹۸ تخریب شده بود، اظهار داشت: برای ساخت این پل یکهزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری، ۳۵۰ متر آرماتوربندی و اجرای بتن آرمه صورت گرفته و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سیل هزینه شده است. 

مجتبی نظرپوری با اشاره به بهره برداری از طرح آسفالت معابر روستاهای امیر و دهرحم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری ها افزود: برای روستای امیر حدود ۱۲ هزار متر مربع عملیات آسفالت با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان انجام و برای روستای دهرحم نیز با حجم پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع عملیات آسفالت، ۳۵۰ میلیون تومان صرف شده است.

به گزارش ایرنا امروز همچنین پل منطقه عشایری "مله کبود" کهمان با صرف هزینه بیش از ۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده اداره امور عشایر شهرستان سلسله بهره برداری شد.

بهره برداری از فاز سوم پارک شهر فیروزآباد با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از طرح جدول گذاری هشت روستای بخش فیروزآباد با ۳۵۸ میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاح شده هفتمین روز از هفته دولت در شهرستان سلسله بود. 

 

b_300_0_16777215_00_images_shah.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید