b_300_0_16777215_00_images__.jpg

 سرپرست فرمانداری سلسله گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان، تمامی مدارس شهری و مدارس روستایی بالای ۳۰ نفر جمعیت بجز پایه اول ابتدایی تا اول مهرماه تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای افشین ترکارانی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا افزود: شهرستان در پیک سوم شیوع کرونا قرار دارد و با توجه به نبود امکانات مقابله و پیشگیری در برخی مدارس و احتمال شیوع ویروس بین دانش آموزان، مدارس شهری الشتر و فیروزآباد و مدارس روستایی بالای ۳۰ نفر جمعیت باید تعطیل باشد.

وی افزود: به دلیل اهمیت آموزش دانش آموزان پایه اول، کلاس های این مقطع حضوری خواهد بود و با توجه به اینکه سایر پایه ها تعطیل هستند شیوه‌نامه های بهداشتی برای دانش آموزان کلاس اولی بهتر رعایت خواهد شد.

ترکارانی ادامه داد: در صورت عبور از پیک سوم کرونا تا اول مهر و کنترل مطلوب شرایط، آموزش های حضوری دوباره آغاز می شود.

وی با اشاره به آموزش های مجازی و برنامه های تلویزیون بیان کرد: خوشبختانه بستر آموزش از طریق برنامه شاد و شبکه آموزش فراهم است و دانش آموزان می توانند یادگیری دروس را از این مسیر پیگیری کنند.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر لزوم فعالیت گشت های نظارتی در بازار شهرستان نیز گفت: تمامی اصناف باید از نظر رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایش شوند که در این راستا اولویت با فروشگاه های زنجیره ای و پرتردد است.

ترکارانی تصریح کرد: چنانچه هریک از واحدهای صنفی، پروتکل ها را رعایت نکنند در مرحله اول اخطار گرفته و در صورت تداوم بی توجهی ها، نسبت به پلمب واحد مربوطه اقدام خواهد شد. 

۱۴ هزار دانش آموز در ۲۰۲ آموزشگاه سلسله تحصیل می کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید