طرح محله محور شهید سلیمانی در کنترل کرونا موثر است

 

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: طرح محله محور شهید سلیمانی نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا در شهرستان داشته است و باید با جدیت دنبال شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه ستاد مدیریت کرونا افزود: تمامی اداراتی که در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی دخیل هستند باید با تمام توان با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

وی با تاکید بر اجرای دستورالعمل های طرح شهید سلیمانی در سلسله عنوان کرد: شیوع کرونا با اجرای این طرح، تا حدود قابل قبولی در شهرستان کنترل شده و لازم است تا دستیابی به شرایط مناسب و پایدار، تداوم داشته باشد.

مهدوی کیا با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی یادآور رشادت و دلاوری های این شهید بزرگ است افزود: همکاری و همراهی مردم، شرط موفقیت این طرح محله محور و خانواده بنیان است که باید مورد توجه شهروندان و دستگاه‌های دخیل قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا در ادارات گفت: این امر نقش مهمی در کنترل ویروس خواهد داشت بنابراین بازرس ویژه ای برای پایش مستمر ادارات در این زمینه مشخص خواهد شد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز گفت: ۴۲۷ نفر در قالب ۱۷۸ تیم طرح محله محور شهید سلیمانی در حال فعالیت و خدمت به مردم شهرستان  هستند و ۲۲۲ بسیجی نیز سازماندهی شده اند و در این طرح همکاری می کنند.

حمزه حسنی با اشاره به توزیع ۲۲۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان عنوان کرد: طرح محله محور شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا و کاهش مرگ و میر در حال اجرا است.

طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به صورت محله محور به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج، هلال احمر، سازمان های مردم نهاد و خیرین از ابتدای آذرماه در کشور اجرایی و گفته شده است تا سه ماه تداوم دارد.

تشدید نظارت بر اجرای پروتکل ها، افزایش تست های تشخیصی و بیماریابی فعال، قرنطینه هوشمند مبتلایان، گسترش آموزش و اطلاع رسانی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، اجرای هوشمند محدودیت ها و افزایش خدمات سرپایی به منظور کاهش موارد بستری از اهداف این برنامه است.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_bfewsx.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید