حماسه ۹ دی وفاداری مردم به ولایت را نشان داد

 

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: حماسه ۹ دی نشان داد مردم به ولایت وفادار هستند و از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: این روز یادمانی از بیعت مجدد ملت ایران با ولایت‌فقیه، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و در تاریخ کشور ماندگار و برجسته است.

وی ادامه داد: دشمنان در سال ۸۸ تلاش کردند با آشوب و فتنه به اهداف شوم خود دست یابند اما، هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حضور و بصیرت ملت، توطئه فتنه انگیزان را بی اثر کرد.

مهدوی کیا بیان کرد: دشمنان در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بسته اند اما، اتحاد وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ آنان شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ ثابت کردند مطیع ولایت فقیه، حافظ ارزش‌های نظام و آرمان‌های والای شهدا هستند خاطرنشان کرد: باید ولایتمداری خود را به صورت قلبی و باطنی اثبات کنیم و همچون سردار سلیمانی از رویش های انقلاب و ادامه دهنده این راه باشیم. 

امام جمعه الشتر نیز با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت ملت ایران اسلامی و تجدید پیمان مجدد با ولایت و امام امت بود اظهار داشت: در این روز دشمن از فضای اختلافی که وجود داشت استفاده کرد و عده ای که از ولایت فاصله گرفته بودند زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کردند.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی افزود: باید گفتمان ۹ دی و بصیرت را میان نسل جوان ترویج و تقویت کنیم چراکه اگر امروز امت اسلامی یکپارچه در مقابل استکبار ایستاده و انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده به دلیل رهبری حکیمانه امام امت است.

۹ دی  که روز بصیرت نامگذاری شده مصادف است با سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳۸۸ که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران محسوب می شود.

این راهپیمایی در پاسخ به حرمت شکنی عده ای و توهین و حمله آنها به عزاداران حسینی صورت گرفت.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_hybvfd.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید