فرماندار سلسله:

 

جذب تسهیلات خوداشتغالی جهت اجرای طرح های زودبازده در شهرستان ضروری است

 

مرتضی مهدوی کیا در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، با تاکید بر برنامه ریزی و اقدام جهادی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت گفت: اقتصاد این شهرستان بیشتر مبتنی بر کشاورزی و دامداری است و کارگران درصد کمی از اشتغال آن را به خود اختصاص داده اند اما باید برای رفع مشکلات معیشتی این قشر تلاش شود.

وی افزود: مناقشات صنفی کارگری خاصی در سلسله وجود ندارد اما اگر مواردی نیز مشاهده می شود باید با جدیت پیگیری شود و برای احقاق حق کارگران برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

مهدوی کیا با تاکید بر لزوم جذب تسهیلات خوداشتغالی جهت اجرای طرح های زود بازده در شهرستان گفت: فرصت خدمتگذاری در هر مقام و مسئولیت هرچند کوتاه را باید قدر بدانیم چراکه خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است.

 

 

۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در سلسله پرداخت شد

 

 

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله نیز گفت: ۹ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به یکهزار و ۲۶۵ نفر از صاحبان مشاغل متضرر از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

 

علی علیزاده افزود: ۳۲۱ پرونده نیز در بانک های عامل هستند که لازم است هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند تا کل سهمیه تخصیصی شهرستان جذب شود. 

وی با اشاره به تخصیص ۱۱ میلیارد تومان وام حمایتی کرونا به شهرستان سلسله، عنوان کرد: در این خصوص بانک های سپه، تجارت و ملی بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات داشته اند.

علیزاده با اشاره به کسب رتبه نخست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان ادامه داد: سال گذشته سلسله توانست رتبه نخست  پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: اکنون سامانه ثبت درخواست متقاضیان شهرستان برای وام اشتغال روستایی مسدود است که باید پیگیری لازم جهت بازگشایی سامانه و استفاده  بیشتر از این تسهیلات انجام شود. 

 

b_300_0_16777215_00_images_mniuy.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید