فرماندار:

ورود خودروهای غیربومی به سلسله ممنوع شد

 

فرماندار سلسله گفت: ورود خودرو با پلاک غیربومی به این شهرستان و برگزاری هرگونه تجمعی، به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه سلامت شهرستان اظهار داشت: مردم باید با توجه به مشاهده مواردی از ابتلا به کرونای انگلیسی در استان‌های همجوار لرستان، خطر این ویروس جهش یافته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی و درگیری نوجوانان زیر ۱۷ سال با این ویروس، لازم است مردم بیشتر از گذشته توصیه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند.

مهدوی کیا گفت: باتوجه به در پیش بودن ایام نوروز و گردشگرپذیری شهرستان، مراقبت های لازم باید تشدید شود تا از موج جدید و جهش یافته ویروس به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: شهرداری ها باید با همکاری نیروی انتظامی بر وضعیت آرامستان و پرهیز از هرگونه تجمع در پنجشنبه آخر سال نظارت جدی داشته باشند، در غیر اینصورت با شرایط نامطلوبی مواجه خواهیم شد.

فرماندار سلسله با اشاره به لزوم تشدید گشت های مشترک و نظارت بر فعالیت اصناف شهرستان عنوان کرد: واحدهای صنفی باید به طور مستمر از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی پایش شوند تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

مهدوی کیا با تاکید به ممنوعیت ایجاد بازارچه و نمایشگاه های نوروزی در شهرستان ادامه داد: اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال مجدد محدودیت های قبل هستیم. 

وی همچنین با اشاره به معضل دفع پسماندهای شهرستان در منطقه خرگوشناب بیان کرد: متولی اصلی جابجایی این سایت، شهرداری است اما پرداختن مدیریت شهری به مسائل پیش افتاده باعث غفلت از این مهم شده است.

فرماندار سلسله گفت: همچنین باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به احیای منطقه گردشگری خرگوشناب، حفظ سلامت مردم و ایجاد سایت استاندارد جدید اقدام شود.

مهدوی کیا همچنین با اشاره به مشکلات منطقه گردشگری سراب "زز" در بالادست خرگوشناب افزود: نباید اجازه داد سراب زز نیز به مشکلات خرگوشناب دچار شود بنابراین باید در صورت لزوم نسبت به جمع آوری سرویس های بهداشتی این منطقه اقدام گردد.

 

b_300_0_16777215_00_images_iuyt.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید