فرماندار سلسله: تکریم خانواده های شهدا باید در راس امور قرار گیرد

 

فرماندار سلسله گفت: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، باید تکریم از خانواده های آنان در راس همه امور قرار گیرد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مرتضی مهدوی کیا روز شنبه در دیدار با سرپرست و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در سالن جلسات فرمانداری، با بیان اینکه عزت و شرف نظام جمهوری اسلامی متاثر از ایثارگری ها و رشادت های شهدای گرانقدر است، اظهار داشت: باید به بهترین شکل و بهره گیری از همه توان و ظرفیت از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و خانواده های آنان تجلیل کنیم.

وی افزود: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

مهدوی کیا تصریح کرد با فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از پیروزی‌ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل شده است و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره روشن و جاودانه ساختند.

وی با تاکید بر اینکه که رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران قابل جبران نیست افزود: برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و توسعه روز افزون ایران باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و آرمان‌ها و اهداف شهدا را به ویژه برای نسل جوان تبیین کنیم.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، افزود: در انتخاب اعضای هیات های اجرایی به دلیل اهمیت جایگاه خانواده شهدا از ظرفیت بانوان فرزند شهید بهره برده ایم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله نیز با بیان اینکه روز بزرگداشت شهید فرصتی ارزنده برای انتقال آرمان های شهدا به نسل جوان است، اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در سایه از جان‌گذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است و باید حفظ یاد و خاطره این شهدا همواره در راس همه امور قرار گیرد.

فروزان نظری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهادهای مقدسی است که توسط امام راحل(ره) بنا نهاده شد و امروزه خدمات این نهاد برای خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران در جامعه ملموس است.

وی ادامه داد: در شهرستان سلسله ۲۸۵ پرونده برای شهدا و ۹۵۳ پرونده برای جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز تشکیل شده و تحت پوشش خدمات این نهاد قرار دارند. 

 b_300_0_16777215_00_images_mhtfd.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید