سن ۸۹ داوطلب شوراهای روستایی سلسله کمتر از ۳۰ سال است

 

 

رییس ستاد انتخابات سلسله گفت: ۸۹ داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان کمتر از ۳۰ سال دارند و سن سه نفر نیز به عنوان بالاترین گروه سنی، بیش از ۷۵ سال است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای روح الله زمانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد نهایی داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان پس از بررسی و تکمیل مدارک ثبت نامی به ۷۷۶ نفر رسیده است.

وی گفت: از ۱۲۳ روستای بخش مرکزی سلسله ۱۰۱ روستا و از ۴۳ روستای بخش فیروزآباد نیز ۴۱ روستا واجد شرایط برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی هستند.

وی افزود: ۵۷۷ نفر برای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نام نویسی کرده و ۱۹۹ نفر هم داوطلب شوراهای بخش فیروزآباد شده‌اند که از مجموع این تعداد ۶۲۷ نفر مرد و ۱۴۹ نفر زن هستند و بیشترین تعداد ثبت نام شده با ۱۷۱ نفر ۳۶ تا ۴۰ سال دارند.

 رییس ستاد انتخابات سلسله با اعلام اینکه ۷۱۲ نفر از افراد ثبت نام شده بدون سابقه حضور در شورا هستند بیان کرد: از مجموع  ۷۷۶ مورد ثبت نامی، ۵۲۰ نفر به صورت حضوری و ۲۵۶ نفر نیز به صورت غیرحضوری نام نویسی کرده‌اند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

 

b_300_0_16777215_00_images_okuj.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید