‍ نشست برخی از فعالین سیاسی و دبیران احزاب اصولگرا با فرماندار سلسله

 

نشست برخی فعالین سیاسی و دبیران احزاب اصولگرا با فرماندار سلسله در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، به درخواست برخی از فعالین سیاسی و دبیران احزاب اصولگرای شهرستان سلسله، نشستی با حضور معاون سیاسی فرمانداری و به ریاست مرتضی مهدوی کیا فرماندار با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، فعالین سیاسی و دبیران احزاب مهمترین دغدغه ها و انتظارات خود را در مورد مسائل و مشکلات شهرستان همچون سلامت انتخابات ۱۴۰۰، مسئله تصرفات کهمان، و .... را مطرح کردند و خواستار رسیدگی به موضوعات مذکور شدند.

 

فرماندار در این جلسه ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به بحث انتخابات اشاره و اظهار داشت: در این خصوص سلامت انتخابات و مر قانون مورد توجه است  و اجازه نمی دهیم که منافع و آبروی نظام فدای مصالح شخصی دیگران شود.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تامین سلامت آن مد نظر ماست و قطعا برای رسیدن به این هدف از نیروهای کارآمد استفاده خواهیم کرد. 

رییس شورای اداری شهرستان در ادامه به بحث تصرفات به حرائم و اراضی ملی کهمان اشاره و افزود: ، همانطور که قبلا هم گفته ام، رفع تصرفات مطالبه ای عمومی و ملی است و باید انجام پذیرد که با محوریت دستگاه قضا در حال انجام است که با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی با دستگاه قضا با مشارکت دادن مردم منطقه کهمان اقدامات خوبی در راستای رفع تصرفات صورت گرفته و انشاالله به زودی شاهد رفع تصرفات بر اساس قانون در این منطقه خواهیم بود.

مهدوی کیا ادامه داد: در کارم همیشه رضایت ارباب رجوع را مدنظر قرار داده و معتقدم که ارباب رجوع اگر با رضایت خاطر برود، خیر دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین به مدیریت بیماری کرونا اشاره و اظهار داشت: در بحث کنترل بیماری کرونا جزو اولین شهرستان هایی بودیم که به قضیه ورود کردیم و با هماهنگی ادارات مربوطه و اقدامات موثر دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی توانستیم با تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) بیماران کرونایی را بدون مراجعه به مرکز استان، در شهرستان معالجه کنیم که این امر را میتوان انقلابی بزرگ در بخش درمان شهرستان دانست.

وی در پاسخ به یکی از مسائل مطرح شده بیان داشت: پس از چند دهه توقف، عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی با رفع مشکل معارضین، به زودی انجام خواهد پذیرفت.

فرماندار در پایان گفت: از فعالین سیاسی و دبیران احزاب مختلف شهرستان می خواهم که در امر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور ما را یاری کنند.

 b_300_0_16777215_00_images_oooo.jpg

b_300_0_16777215_00_images_uuuu.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید