معاون فرماندار سلسله

ترغیب مردم به شرکت در انتخابات از وظایف روابط عمومی‌ ادارات است

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله گفت: هدایت افکار عمومی در مسیر صحیح برای افزایش مشارکت مردم و ترغیب آنها به شرکت در انتخابات پیش رو یکی از وظایف روابط عمومی‌ ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای روح الله زمانیان در نشست با روابط عمومی ادارات شهرستان با اشاره به انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری "انتخابات یک جهاد عمومی و مایه تقویت کشور و آبروی نظام است"، به همین دلیل دشمنان همواره در صدد هستند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مجموعه روابط عمومی ها با آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده، در ترغیب عموم برای حضور در انتخابات نقش بسیار موثری دارند.

معاون فرماندار سلسله نقدپذیری، شناخت نقایص و اشراف بر مشکلات دستگاه را لازمه فعالیت موثر یک روابط عمومی دانست و عنوان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، سال گذشته سخت ترین سال کاری روابط عمومی ها به ویژه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بود چراکه علاوه بر وظایف محوله، در آگاه سازی برای مبارزه با این ویروس و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی نقش موثری ایفا کردند.

زمانیان تاکید کرد: پیگیری های لازم جهت برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز روابط عمومی ها به منظور عملکرد بهتر و افزایش سطح کیفی فعالیت آنها انجام می شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

b_300_0_16777215_00_images_ttttt.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید