فرماندار سلسله: حضور در انتخابات بیعت مجدد با نظام است

 

 

فرماندار سلسله گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات پیش رو بیعت مجدد با آرمان‌های نظام و مقام معظم رهبری است.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای اداری و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان، انتخابات پیش رو را مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری عنوان کرد و افزود: باید در کنار هم انتخاباتی شایسته مردم و پرشور برگزار کنیم.

وی با قدردانی از اعضای شورای نگهبان شهرستان جهت تعامل سازنده و مثبت با هیات اجرایی عنوان کرد: باید اقداماتی را انجام دهیم که حضور پررنگ و باشکوهی در انتخابات امسال رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مردم به عملکرد مسئولان نظام توجه می کنند افزود: رای مردم حق الناس است بنابراین اطمینان می دهیم که انتخاباتی بر مبنای مر قانون و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: خروجی انتخابات شوراهای اسلامی منجر به انتخاب شهرداران و دهیارانی خواهد شد که می توانند توسعه شهرها و روستاها را سامان ببخشند بنابراین نباید در انتخاب خود طایفه ای، گرایشی و سیاسی برخورد کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد پیش روی کشور در سطح بین المللی و جهانی تصریح کرد: در راستای وظیفه خود به عنوان مجری انتخابات، افرادی را مطابق معیار شورای نگهبان به عنوان هیات اجرایی در شهرستان به کار گرفته ایم که مهمترین خصیصه آنها امانت داری در رای مردم است.

مهدوی کیا ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی را ندارند و نباید به نحوی رفتار کنند که شائبه طرفداری از شخص خاصی برای مردم ایجاد شود.

وی تاکید کرد: مدیران و کارکنان ادارات نباید از امکانات دولتی له یا علیه نامزد خاصی استفاده کنند چراکه برخی از آنها به عنوان نماینده فرماندار در انتخابات بکارگرفته می شوند بنابراین بایستی در چارچوب قانون و هماهنگ با شورای نگهبان عمل کنند.

فرماندار سلسله با اشاره به مصوبه ستاد کرونای استان درخصوص ممنوعیت برگزاری محافل شبانه نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: برگزاری این جلسات با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان ممنوع است و نادیده گرفتن این مصوبه موجب معرفی نامزد متخلف به دستگاه قضا خواهد شد.

وی همچنین افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که در روز انتخابات هیچگونه قطعی آب، برق و گاز و مخابرات در سطح شهرستان نداشته باشیم و مدیران ادارات شهرستان تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای برگزاری انتخاباتی شایسته و سالم در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

 b_300_0_16777215_00_images_ccccc-2.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید