۱۱۴ شعبه اخذ رای در سلسله دایر می‌شود

 

فرماندار سلسله گفت: ۱۱۴ شعبه اخذ رای جهت برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان دایر می‌شود.

 

مرتضی مهدوی کیا روز شنبه در جلسه آموزشی اعضای شعب انتخاباتی در سالن همایش فرمانداری، افزود: از این تعداد ۳۵ شعبه ثابت شهری، ۶ شعبه ثابت روستایی و ۷۳ شعبه سیار روستایی است.

وی بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان فراهم شده است و در مجموع بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر، این دوره در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۲ نفر در صحنه رقابت شورای شهر الشتر حضور دارند ادامه داد: امسال بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان سلسله برای اولین بار پای صندوق های اخذ رای می روند.

مهدوی کیا افزود: در ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان سلسله ۲ داوطلب زن حضور دارند که این امر می تواند نقش مهمی در تقویت حضور و مشارکت بیشتر بانوان در این دوره از انتخابات شهرستان داشته باشد. 

 فرماندار سلسله صیانت از آرای شهروندان را وظیفه شرعی و قانونی تمام عوامل اجرایی انتخابات دانست و گفت: امانتداری فارغ از هرگونه حاشیه و جانبداری سرفصل وظایف عوامل انتخابات است بنابراین اعضای شعب و نمایندگان فرماندار بدون هیچ شائبه و جانبداری باید روند رای گیری را در شعب اجرا کنند.

 b_300_0_16777215_00_images_ppppp.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید