b_300_0_16777215_00_images_168891729.jpg

  نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت در انتخابات بستری برای توسعه و پیشرفت است که از مسیر صندق‌های رای متجلی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای دکتر یحیی ابراهیمی روز جمعه در حاشیه رای گیری در شعبه مسجد جامع شهر الشتر طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ایران اسلامی شعور و بلوغ سیاسی خود را در انتخابات مختلف به منصه ظهور گذاشته اند و انتظار می رود امروز نیز در این امر خطیر و سرنوشت ساز، مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود و مردم نیز با انتخاب شایسته، زمینه جبران ضعف‌، تکمیل قوت‌ها و تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت‌خواهی ایجاد می‌کنند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مایه امید، قدرت نظام، ناامیدی و شکست دشمنان می‌شود خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت و جهادی در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام مانند انتخابات، توصیه امام راحل و شهدای گرانقدر بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، عنوان کرد: این رویداد، زمینه ساز اقتدار و رشد جامعه اسلامی به شمار می رود و نشانگر میزان حمایت مردم از نظام اسلامی است.

۱۱۴ شعبه اخذ رای در شهرستان سلسله دایر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید