فرماندار سلسله گفت: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار به توانمندی و رزومه کاری توجه و شخصی را انتخاب کنند که در رشد و توسعه شهری موثر باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در دیدار با منتخبین شورای ششم شهر الشتر اظهار داشت: عمران و توسعه شهری، انتخاب شهردار قوی و دارای رزومه، رفع مشکلات کارگران شهرداری، بهبود مبلمان شهری و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه حال شهروندان از وظایف مهم شورای شهر می باشد.

مهدوی کیا به آشنایی اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به قوانین و مقررات شورا و شهرداری ها تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری است.

وی ضمن تاکید بر جایگاه تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم بیان کرد: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

مهدوی کیا تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید با همدلی و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات شهرستان و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف گام بردارند و مدیریت اجرایی شهرستان نیز آنان را یاری خواهد کرد.

در این دیدار پنج منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر الشتر وحید حسنوند، اسفندیار بابایی، هادی حق نظری، رحیم اسدالهی و میثم سبحانی نیز ضمن قدردانی از برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در ۲۸ خرداد از تلاش و زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قدردانی کردند.

b_300_0_16777215_00_images_ppppppp.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید