فرماندار سلسله گفت: عادی انگاری و کم رنگ شدن اقدامات پیشگیرانه، باعث تغییر وضعیت رنگ‌بندی شهرستان از زرد به نارنجی شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: از ۶ ماه قبل از برگزاری انتخابات، به دلیل تبلیغات حضوری داوطلبان و شور و هیجان انتخاباتی که بر شهرستان حاکم بود نگرانی هایی درخصوص تغییر وضعیت به قرمز وجود داشت که قابل پیش بینی بود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتقاد از شیوه حضوری تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: با توجه به اعمال محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی و شعب اخذ رای، اجازه ندادیم وضعیت شهرستان حاد شود با این حال از زرد به نارنجی تغییر یافت.

مهدوی کیا با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های رنگ بندی نارنجی توسط بانک ها و ادارات شهرستان بیان کرد: برای کنترل کرونا با کسی تعارف نداریم. 

وی افزود: از مردم انتظار می رود تا رسیدن به وضعیت پایدار و مناسب، ستاد مدیریت کرونای شهرستان را یاری دهند و کسبه و بازاریان درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند تا مجبور به اعمال محدودیت های جدید و بسته شدن بازار نشویم.

فرماندار سلسله ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های رنگ بندی نارنجی باید ورود خودروهای پلاک غیربومی توسط پلیس راهور، آرامستان های سطح شهر توسط شهرداری و مناطق گردشگری پربازدید نیز توسط میراث فرهنگی کنترل شوند.

b_300_0_16777215_00_images_rrrrrrr.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید