استاندار لرستان گفت: زیرگذر فیروزآباد الشتر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ارزش روز این طرح با احتساب قیمت‌های کنونی ۱۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، دکتر سید موسی خادمی در آیین بهره برداری از پروژه زیرگذر فیروزآباد الشتر ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۳ آغاز شده بود که با پیگیری های بعمل آمده طی چند سال اخیر، امروز به طور رسمی افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت . 

وی افزود: این پروژه به طول یکهزار و ۲۰۰ متر با حجم خاکبرداری ۱۷۰ هزار مترمکعب، بتن ریزی ۱۶ هزار متر مکعب، آرماتور مصرفی یکهزار و ۲۰۰ تن و تعداد ۴۴۵ عدد شمع احداث شد و مسیری مطمئن برای مسافران است.

خادمی تصریح کرد: بخش عمده پیشرفت فیزیکی زیرگذر فیروزآباد طی سال های اخیر انجام شده است و امید می رود بهره برداری از این پروژه منجر به کاهش حوادث رانندگی، بهبود حمل و نقل و افزایش رفاه مردم شود.

وی همچنین به جاده چهار بانده الشتر - نورآباد اشاره کرد و افزود: بخش عمده عملیات اجرایی این جاده انجام شده است و انتظار می رود مابقی آن کمتر از ۲ ماه آینده به سرانجام برسد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده پروژه‌های مهم بزرگراهی لرستان به نتیجه رسیده اند به نظر می رسد مشکلی در این حوزه وجود نداشته باشد و مابقی پروژه ها نیز در آینده نزدیک تکمیل و بهره برداری شوند.

در این مراسم استاندار لرستان، معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، امام جمعه معزز الشتر، معاونان سیاسی و عمران فرمانداری سلسله، رییس دادگستری و دادستان سلسله، فرمانده انتظامی شهرستان و بخشدار فیروزآباد حضور داشتند. 

b_300_0_16777215_00_images_ewdft.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید