فرماندار سلسله گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت است و از مقبولیت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا روز چهارشنبه در تجلیل از فرمانده و جانشین نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر فرماندار، اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز به یکی از مظاهر اقتدار جامعه و به پناهگاهی امن برای همه مردم کشور تبدیل شده است.

وی افزود: نیروی های زحمت کش پلیس شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کنند و مردم قدرشناس ما نیز به خوبی این تلاش ها را می بینند و به آن آگاه هستند.

مهدوی کیا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی شهرستان در برقراری امنیت در شهرستان مجاهدانه عمل کرده است، افزود:  امروز پلیس در تراز انقلاب اسلامی با ولایتمداری، مردمی بودن، توان عملیاتی بالا و مجهز به دانش روز بیش از پیش در ارایه خدمات گسترده و ماموریت‌های مختلف به مردم تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به واسطه همدلی و هماهنگی اعضای شورای تامین و حضور پویا و به موقع نیروی انتظامی شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم و مردم حضور موثر نیروی انتظامی را در کنار خود احساس می کنند و قدردان این امنیت هستند. 

فرماندار سلسله بیان کرد:  نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، مظهر اقتدار و امنیت جامعه است و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجلیل از خدمات پلیس است که در تمامی صحنه‌ها و فرصت‌های حساس در حال خدمت رسانی به مردم است تا امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور برقرار شود.

در این مراسم با حضور اعضای شورای اداری با اهدای لوح تقدیر از خدمات سرهنگ عیسایی فرمانده انتظامی سلسله و سرهنگ چراغی جانشین وی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد. 

 

b_300_0_16777215_00_images_ggggggg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید