فرماندار سلسله با اشاره به نایب قهرمانی معلول الشتری در مسابقات جهانی پارالمپیک، گفت: کار بزرگ این قهرمانان با وجود محدودیت نشان داد که محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه با تلاش و پشتکار قابل برطرف شدن هستند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در آیین تجلیل از نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در سالن همایش الغدیر فرمانداری، اظهار داشت: نایب قهرمانی این ورزشکار معلول الشتری نشان داد که محدودیت جسمی مانع از رسیدن به اهداف بزرگ نمی شود.

وی با اشاره به قهرمان پرور بودن شهرستان سلسله در رشته های مختلف ورزشی همچون هندبال، والیبال و سایر رشته ها، افزود: در این شهرستان قهرمانان و نخبگان ورزشی بسیاری تربیت شده اند  و استعداد ادامه این روند در شهرستان وجود دارد.

مهدوی کیا با تاکید بر لزوم افزایش سرانه ورزشی شهرستان، عنوان کرد: در این راستا نیازمند حمایت مسوولان استانی هستیم.

وی با اشاره به امیدوار بودن به عنوان مهمترین خصیصه ورزشکاران، افزود: ورزشکاران با قهرمانی خود در میادین مختلف ورزشی به جامعه قدرت و غرور می بخشند و آقای سجاد محمدیان در شهرستان وچک سلسله با کار بزرگ و افتخارآفرینی خود باعث غرور ملی ۸۰ میلیون نفر ایرانی شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۵۳ هزار نفر معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی لرستان قرار دارند، افزود: از این تعداد حدود ۳۰ هزار نفر مستمری بگیر هستند که تعداد ۲ هزار و یکصد نفر از آنها تحت پوشش بهزیستی الشتر هستند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره می برند.

در این آیین از آقای سجاد محمدیان نایب قهرمان الشتری مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته پرتاب وزنه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

 b_300_0_16777215_00_images_yyyyyr.jpg

 

 
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید