سرپرست فرمانداری سلسله گفت: راهداران این شهرستان باید برای مقابله با بحران به البسه و تجهیزات مورد نیاز مجهز شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای "مسلم مرادی" در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: پذیرفته نیست که در هنگام وقوع شرایط بحرانی، دستگاه های عضو ستاد آمادگی لازم را نداشته و یا تجهیزاتشان مشکل داشته باشد.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استقرار سه سامانه بارش زا در بهمن ماه جاری در آسمان استان، افزود: باید دستگاه های عضو ستاد بحران در فضای همدلی و تعامل با یکدیگر، سطح آمادگی خود را جهت ارائه خدمت به شهروندان و جلوگیری از حوادث احتمالی به کار گیرند.

مرادی  عنوان کرد: باید کلیه دستگاه های عضو ستاد ظرف مدت یک هفته کلیه تجهیزات و ماشین آلات خود را تعمیر و آماده نمایند و چنانچه لازم باشد با مدیران کل استانی هماهنگی لازم را در این راستا صورت دهند و هرجا که نیاز به هماهنگی بود اعلام نمایند تا با مدیران کل و ستاد بحران استان هماهنگی و پیگیری کنیم.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر اینکه عدم هماهنگی یکی از مهمترین مشکلات ستاد بحران شهرستان است، افزود: لازم است که هر دستگاهی مهمترین مشکلات حوزه خود را شناسایی و از قبل طرح ریزی نماید.

مرادی با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری در بحران از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: همه کارها در فضای وحدت و همدلی و تعامل پیشرفت و نتیجه بهتری خواهد داشت و در این راستا لازم است که همه اعضای ستاد با هم هماهنگ باشند و کمبودهای دستگاه های مقابل را پوشش دهند.

 

b_300_0_16777215_00_images_169393367.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید