فرماندار سلسله گفت: مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و اقدام عملی و جهادی برطرف می‌شود که دستگاه‌های باید براساس این پتانسیل‌های برنامه ریزی کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای "مسلم مرادی" در جلسه شورای اداری شهر فیروزآباد در سالن جلسات بخشداری با اشاره به مشکلات بخش فیروزآباد، اظهار داشت: اگر بتوانیم مشکلات آب آشامیدنی، راه های ارتباطی، و مخابرات بخش فیروزآباد را حل کنیم بسیاری از مشکلات جزیی دیگر قابل حل شدن است.

وی افزود: بسیاری از روستاهای این بخش از نعمت جاده محروم هستند، بیش از ۲ سال است که روستای چال سبز به علت سیلاب سال ۹۸ فاقد راه ارتباطی است و برخی از روستاها همچون چمتکله و چم گرگعلی از طریق پلهای موقتی رفت و آمد می کردند که با هر سیلاب آب آنها را می شست.

مرادی با اشاره به وجود ۱۵ روستای منطقه قلایی در حاشیه سدمعشوره، عنوان کرد: متاسفانه تا تعیین تکلیف این روستاها نمی توانیم هیچگونه امکاناتی به اهالی آنها ارائه دهیم و لازم است که مشکلات آنها در جلسات استانی با استاندار مطرح شود تا اقدامی اساسی درخصوص وضعیت آنها اندیشیده شود.

وی بیان کرد: باید اطلاعات روستاهای فاقد آب آشامیدنی و روستاهای دارای مشکلات آب آشامیدنی احصا و براساس اولویت از طریق مدیران کل استانی پیگیری جهت برطرف کردن مشکلات این روستاها شود.

فرماندار سلسله افزود: مناطق ربیع آباد و بلکاف دکل مخابراتی می خواهند و باید با مدیرعامل مخابرات لرستان درخصوص مشکل آنتن دهی این مناطق استفاده شود.

امام جمعه الشتر نیز با اشاره به اینکه مشکلات موجود به دلیل بی توجهی، کم کاری و کوتاهی های ما مسوولان بوده است، افزود: برخی از مشکلات با رایزنی میسر است و دست ما نیست اما برخی مشکلات که توان انجام آنها را داریم نبایستی کوتاهی کنیم.

حجت الاسلام مراد امیدی با اشاره به برخی نارضایتی های مردم گفت: این نارضایتی ها حاصل فاصله گرفتن مسوولان از مردم بوده است، مدیران روحیه سرمایه داری گرفته اند در حالی که مدیران حکومت اسلامی باید ساده زیست باشند.

وی با تاکید بر لزوم کنترل بازار عنوان کرد: باید به وضعیت فقرا رسیدگی و فروشندگان در عرضه کالاهای خود انصاف داشته باشند.

در این جلسه بخشدار فیروزآباد نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مشکلات بخش فیروزآباد و روستاهای آن خواستار برطرف شدن آنها با همکاری فرمانداری و ادارات گردید.

ساماندهی گلزار شهدا، ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر، نصب دوربین پایش در چند منطقه جهت افزایش امنیت شهر، فعال شدن ستاد تنظیم بازار در شهر فیروزآباد و آموزش روستاییان جهت تفکیک زباله توسط دهیاران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

b_300_0_16777215_00_images_nnvvvvvvcccvvv.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید