مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: براساس اطلاعات جامعه آماری قوه قضاییه، درصد تخلفات مدیران زن و بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی بسیار پایین است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، خانم "فریبا ولیپور" در جلسه با بانوان فعال دستگاه های اجرایی شهرستان سلسله اظهار داشت: با توجه به پایین بودن تخلفات اداری در بین زنان مدیر  لزوم استفاده بیشتر در سپردن مسوولیت ها به بانوان را می طلبد.

وی همچنین با اشاره به وجود ۴۸۳ شهیده زن در لرستان ، افزود: بنا داریم در راستای گرامیداشت نام و یاد خاطره شهیده های زن استان، در کل شهرستان ها بوستان هایی به نام "کوثر" ایجاد کنیم و به شهرداری های کلیه شهرستان ها اعلام شده که در کاشت نهال از نهال های مثمر و پلاک کوبی شده به نام شهیده های زن استفاده شود.

وی با اشاره به پارک اختصاصی بانوان شهرستان سلسله، افزود: در سفر ریاست جمهوری و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان لرستان اعتباری به صورت ویژه برای تکمیل و تجهیز پارک های بانوان اختصاص یافته که مبلغی نیز جهت تکمیل پارک بانوان سلسله لحاظ خواهد شد.

ولیپور با اشاره به پیشنهاد طرح ایجاد مراکز مشاوره رایگان بانوان در شهرستان ها به دفتر زنان و امور خانواده کشو ر برای این طرح و موافقت ۳۱ استان  تصریح کرد: در این مراکز بنا داریم مهمترین آسیب های اجتماعی حوزه بانوان را شناسایی کنیم و در این راستا از ظرفیت مشاورین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در این مراکز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه بانوان، عنوان کرد: با توجه به اعتباراتی که در قالب تسهیلات بلاعوض و سود پایین برای اشتغال بانوان در نظر گرفته شده از کارآفرینان برتری که قابلیت ایجاد کارگاه هایی جهت اشتغال هدفمند و پایدار بانوان در حوزه های خیاطی و فرش بافی توانایی دارند حمایت می کنیم.

 

b_300_0_16777215_00_images_nnnjjnnhnnhnnn.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید