فرماندار سلسله گفت: فرهنگ‌سازی برای حفظ و حراست از منابع طبیعی و جنگل‌ها یک ضرورت است و نقش مردم ، نهادهای مدنی و رسانه ها در ترویج و اشاعه فرهنگ حفظ منابع طبیعی در بین مردم بسیار مهم و سازنده است.

به گزارش روابط عمومی سلسله، آقای "مسلم مرادی" در همایش همیاران طبیعت در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلسله، ضمن قدردانی از زحمات دستگاه قضای و فرمانده انتظامی به جهت اقدامات صورت گرفته در شهرستان در راستای حراست از منابع ملی، با بیان اینکه هدف از خلقت زمین، آبها و جنگل ها به کمال رسیدن انسان ها است، اظهار داشت: در حالی که همه این نعمت ها در خدمت تکامل و استفاده انسان هستند جای سوال دارد که چرا انسان ها اینگونه با طبیعت رفتار می کنند.

وی با بیان اینکه فلسفه برگزاری چنین همایش هایی خوب است، ادامه داد: باید این همایش ها در دل روستاهای جنگل نشین و با حضور اهالی روستاها برگزار شود تا فلسفه حراست از منابع طبیعی و ملی را بیاموزند.

مرادی با تاکید بر اینکه حجم تخریب ها بیشتر از حجم پیشگیری ها است، خاطرنشان کرد: اقدامات ما کافی نیست، تا زمانی که منافع ملی جای منافع شخصی را نگیرد و تا زمانی که مردم پای کار نیایند هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

در این همایش میزگرد پرسش و پاسخ نیز با حضور فرماندار، دادستان و رئیس منابع طبیعی شهرستان سلسله به منظور پاسخگویی به سوالات حضار درخصوص حفاظت از منابع ملی شهرستان برگزار شد.

 

b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyhyhyhhhy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید