فرماندار سلسله گفت: اهمیت کار آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و براین اساس تمام دستگاه‌های شهرستان باید در رفع مشکلات این نهاد آموزشی سلسله همکاری کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با قدردانی از زحمات معلمان و پرسنل آموزش و پرورش برای فعالیت هایشان در طول مدت شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: چرا که هدایت نسل های آینده با تلاش معلمان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از تربیت دانش‌آموزان در مدارس و توسط معلمان صورت می گیرد، بیان کرد: معلم باید نماد تربیت باشد و با گفتار و عمل خود دانش آموزان نخبه و علمی و اخلاقی تحویل جامعه دهد.

مرادی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان با اداره آموزش و پرورش اضافه کرد: در هفته های آتی برگزاری آزمون سراسری کنکور را پیش رو داریم که در این راستا کمیته ای با محوریت فرمانداری و آموزش و پرورش تشکیل و کلیه اقدامات لازم جهت برگزاری شایسته و بدون حاشیه صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل لیست مدارس ناایمن شهرستان، گفت: با توجه به اینکه موضوع جان دانش آموزان در میان است باید کلیه مدارس ناایمن شهرستان شناسایی و جهت تعیین تکلیف و یا تامین اعتبار لازم جهت تعمیر به آموزش و پرورش استان ارسال شوند.

وی افزود: باید کلیه مصوبات شورای ترافیک درخصوص مدارس شهرستان از طریق آموزش و پرورش پیگیری و اجرایی شوند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز با اشاره به ۹۰ مدرسه سنددار در شهرستان، اظهار داشت: موضوع مالکیت فضاهای آموزشی باید تعیین تکلیف شوند و ثبت اسناد و املاک شهرستان نسبت به صدور سند مابقی مدارس همکاری لازم را داشته باشد.

علی پناه امیری با اشاره به واگذاری و ایجاد فضاهای ورزشی برای مدارس دخترانه در قالب طرح شهید سلیمانی ادامه داد: این امر در راستای افزایش نشاط و طراوت در مدارس دخترانه در دست اقدام است و یک سوم اعتبار آن تامین شده و انتظار می رود که مابقی اعتبار مورد نیاز از طریق خیرین و سایر نهادها و نماینده شهرستان در مجلس تامین شود.

 

b_300_0_16777215_00_images_fffffffffffffff.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید