معاون عمرانی فرمانداری سلسله گفت: ظرفیت فضای مجازی با توجه به قدرت فراگیری آن در میان مردم می‌تواند نقش موثری در کاهش مصرف برق توسط مردم داشته باشد که بهره‌گیری از آن ضروری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای هادی مومنی روز چهارشنبه در جلسه مدیریت مصرف برق در شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به خشکسالی های مکرر و تاثیر آن بر برق رسانی به بخش صنعت و خدمات، اظهار داشت: لازم است که صرفه جویی در مصرف برق را به منظور جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از این امر جدی بگیریم و همه ادارات نیز باید در این قضیه نهایت همراهی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف برق می تواند بخش مهمی از مشکلات موجود را مرتفع کند، افزود: ظرفیت فضای مجازی با توجه به قدرت فراگیری آن در میان مردم می تواند نقش موثری در کاهش مصرف برق توسط مردم داشته باشد بنابراین شرکت توزیع برق باید از این ظرفیت در این راستا نهایت بهره را ببرد.

مومنی با تاکید بر لزوم آموزش دهیاران، گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از برق شهرستان توسط چاه های کشاورزی مصرف می شود لازم است که دهیاران با اطلاع رسانی در سطح روستاها مالکان چاه های کشاورزی را نسبت به عدم استفاده از چاه ها در ساعات پیک مصرف(ساعات ۱۱ صبح تا ۱۶ عصر) آگاه نمایند.

معاون عمرانی فرماندار با تاکید بر لزوم برخورد با مالکان چاه هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل های مصرف برق بی تفاوت هستند، عنوان کرد: باید با آگاه کردن مردم و کشاورزان و کارمندان ادارات شهرستان نسبت به مدیریت مصرف برق به سمتی حرکت کنیم که در این تابستان شاهد کمترین اعمال خاموشی در سطح شهرستان باشیم.

b_300_0_16777215_00_images_fvfvfffffvvvff.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید