معاون سیاسی فرماندار سلسله گفت: متکدی بومی در سطح این شهرستان وجود ندارد و چند متکدی غیربومی شهر الشتر نیز باید جمع آوری شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای روح الله زمانیان  در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی با سه دستور کار اقدامات اجرایی رفع فقر مطلق، ساماندهی متکدیان و امور جوانان افزود: براساس قانون، تکدی گری جرم است و خوشبختانه در سطح شهرستان موردی از این مساله نداریم و می توانیم ادعا کنیم شهرستانی بدون متکدی هستیم.

وی تصریح کرد: اما در سطح شهر الشتر چند مورد از متکدیان غیربومی وجود دارد که از مردم شهرستان درخواست داریم در زمینه مبارزه با تکدی گری نهادهای متولی را یاری کرده و ادارات بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد و نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام کنند.

معاون سیاسی فرماندار سلسله همچنین گفت: اداره ورزش و جوانان باید نسبت به تهیه شناسنامه امور جوانان شهرستان، حاوی مسائل و مشکلات این حوزه اقدام کنند.

زمانیان اظهار داشت: جوانان از مهمترین سرمایه های اجتماعی کشور هستند که باید از ظرفیت آنها در مسیر تولید و پیشرفت جامعه استفاده شود، بنابراین اداره ورزش و جوانان باید به عنوان متولی و دستگاه ذیربط نسبت به کار فرهنگی، شناخت و مطالعه دقیق اقدام و شناسنامه امور جوانان را تهیه کند.

وی همچنین با تاکید بر ارائه آمار دقیق افراد طبقه محروم توسط دستگاه های ذیربط، ادامه داد: یکی از اولویت های دولت سیزدهم شناسایی افراد محروم و رفع فقر مطلق در جامعه است که در این راستا بنابر دستورالعمل های مربوطه اقدامات لازم در دست انجام است.

b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید