جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید استان به ریاست فرماندار سلسله و با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه، معاون سیاسی فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در این جلسه ابتدا آقای محمودوند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به شرح و بیان وظایف کمیته های تخصصی کنگره شهدای استان پرداخت و تعداد کمیته های ستاد اجرایی کنگره شهدا در شهرستان را ۱۳ کمیته عنوان کرد و گفت: فرماندار هر شهرستان رئیس و فرمانده سپاه ناحیه دبیرکل کنگره شهرستان هستند و تمامی اقدامات و فعالیت های انجام شده در مورد شهدا در شهرستان باید ذیل کنگره صورت پذیرند.
 
مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز با تاکید بر اینکه خروجی کار باید در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنان باشد، گفت: شهدا راه امامان را رفتند تا دین خدا را در زندگی ما جاری کنند و هرکاری که برای شهیدان انجام شود توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده است.
وی افزود: نباید در خدمت به شهدا نگاه هایمان به مسائل، اداری و مالی باشد چرا که شهدا با خود برکت بهمراه می آورند.
مرادی با اشاره به برنامه های صورت گرفته یادواره های شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا در شهرستان، گفت: باید تمامی اقدامات انجام شده ذیل برنامه های کنگره آورده شوند.
 
سرهنگ فرج الهی فرمانده سپاه ناحیه الشتر نیز به وصف نکاتی درخصوص واقعه غدیر و اهمیت و لزوم غدیرشناسی برای مسلمانان پرداخت و گفت:‌ نمی توان آمار دقیقی از تعداد شهدای شهرستان ارائه داد چرا که راه شهادت همیشه باز است و فرزندان کشور همیشه در راه آرمان های اسلام و نظام در حال فدا کردن جان خود هستند.
 
وی با اشاره به برنامه های انجام شده در شهرستان در ارتباط با گرامیداشت نام و یاد شهدا، افزود: تاکنون یادواره های بسیاری در شهرستان برگزار شده و سرکشی از خانواده معظم شهدا نیز به صورت مرتب در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار دارد که باید مجموعه این اقدامات ذیل برنامه های کنگره آورده شوند.
 
وی بیان کرد: باید در مدت زمان باقیمانده تلاش کنیم مجموعه اقدامات ارزنده ای با تعامل و همکاری ادارات عضو در شهرستان برگزار نماییم.
 
b_300_0_16777215_00_images_aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید