جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان سلسله به ریاست مسلم مرادی فرماندار سلسله و با حضور معاون عمرانی و اعضای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مسلم مرادی فرماندار شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، با اشاره به شیوع موج جدید کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در مکان های عمومی و تجمعات، اظهار داشت: موج جدید گرما از این هفته در استان و به تبع آن شهرستان آغاز می شود و لازم است که از هم اکنون پیشگیری های لازم درخصوص جلوگیری از وقوع آتش سوزی های غیرعمدی در شهرستان بکار گرفته شود.
 
وی با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم پیشگیری از وقوع آتش سوزی به دهیاران، عشایر و جوامع محلی، افزود: عشایر و جوامع محلی باید بدانند که هنگام وقوع آتش سوزی با چه شماره ای تماس حاصل نمایند و تا رسیدن نیروها چه اقدامات پیشگیرانه ای برای جلوگیری از بیشتر شدن آتش سوزی بکار گیرند.
 
مرادی با تاکید بر لزوم آگاهی مدیران ادارات عضو شورای مدیریت بحران از وظایف خود در هنگام وقوع آتش سوزی ها، گفت: در این راستا لازم است که یک طرح عملیاتی با شرح وظایف همه دستگاه های عضو تهیه شود.
 
وی با تاکید بر لزوم سنجش سطح آمادگی و تعهد دستگاه ها، افزود: همه دستگاه ها باید در آتش سوزی نیروها و تجهیزات خود را با یک فرماندهی واحد پای کار بیاورند تا در هنگام وقوع حوادث کمترین خسارات را داشته باشیم.
 
b_300_0_16777215_00_images_bbbbbbbbbbbbbbb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید