فرماندار سلسله گفت: خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند و می توانند با انتقادات اثربخش و سازنده و منصفانه نقش مهمی در بهبود اوضاع جامعه داشته باشند.

 

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز پنجشنبه در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند، اظهار داشت: خبرنگاران می توانند با انتقادات اثربخش و سازنده و منصفانه نقش مهمی در بهبود اوضاع جامعه داشته باشند. 

️وی با اشاره به خواسته های مقام معظم رهبری از خبرنگاران، افزود: خبرنگار وظیفه نقد سازنده و منصفانه، اطلاع رسانی صادقانه و طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه را باید داشته باشد. 

️مرادی با اشاره به اینکه آزادی بیان و قلم جزو اصول قانون اساسی است، بیان کرد: مدیران شهرستان باید از نقد سازنده خبرنگاران برای رفع موانع و مشکلات استقبال نمایند. 

️وی با تاکید بر اینکه همه باید مقید به اخلاق اسلامی و قانون باشیم، عنوان کرد: باید ضعف ها و قوت هاو نقاط منفی و تاریک جامعه را نیز با جنبه های مثبت بیان کنیم تا تاثیرگذار باشد. 

️فرماندار سلسله با بیان اینکه در شرایط فعلی نیازمند وحدت و همدلی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر با هم اتحاد و همدلی داشته باشیم می توانیم کارها را پیش ببریم و رسانه در این میان می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد. 

️مرادی با اشاره به سیلاب مانسونی اخیر پرسک و برجای گذاشتن خسارات ۴۰۰ میلیارد تومانی در این منطقه، عنوان کرد: مدیریت اقدامات پس از سیل کاری مهم بود که با همدلی و همکاری مردم، مسئولان، سپاه و گروه های جهادی میسر شد. 

وی افزود: کار گذاری ۷۰۰ متر لوله آب در مسیرهای سخت گذر با استفاده از نیروهای انسانی جهادگر اقدام بی نظیری بود که ظرف یک روز برای وصل مجدد آب شرب منطقه صورت گرفت. 

️وی با بیان اینکه تنها با روحیه جهادی می توان بر چنین مشکلاتی فائق آمد، ادامه داد: بشخصه از مسائل و مشکلاتی که در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد رضایت ندارم و گله مندم اما در راستای اعتلای ورزش سلسله تاکنون مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار توانسته ایم جذب کنیم.

️مرادی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چرایی تغییر نکردن تیم مدیریتی در شهرستان پس از روی کار آمدن دولت، تصریح کرد: وجود برخی موانع تاکنون موجب عدم تغییرات شده است. 

️وی افزود: این شهرستان پتانسیل ها و جوانان فوق العاده ای دارد که می توانیم با کمک هم بر مشکلات غلبه کنیم. 

️فرماندار سلسله با تاکید بر با مردم بودن و در کنار آنها بودن، افزود: نباید نگاهمان به مسائل حزبی و جناحی باشد بلکه باید انقلابی و مردمی خدمت کنیم و از خبرنگاران شهرستان می خواهیم که در این راه کمک حال دولت باشند.

 

b_300_0_16777215_00_images_iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید