شرکت داروپخش شهرستان سلسله روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مشاور سازمان غذا و داروی کشور در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: گردش مالی شرکت داروپخش برای بانک های شهرستان سالانه بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان است.

فرید باقری اظهار داشت: با پیگیری های یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت های شستا امروز شاهد راه اندازی یکی از بهترین شرکت های داروپخش غرب کشور در شهرستان سلسله هستیم.

وی با اشاره به مشکلات کشور درخصوص نداشتن پالایشگاه خون و نیاز به کمک گرفتن از کشورهای دیگر در این زمینه، افزود: نماینده سلسله و دلفان در مجلس با استفاده از ظرفیت های شستا به دنبال ایجاد پالایشگاه خون با حجم سرمایه گذاری اولیه ۲۰۰ میلیون دلار در شهرستان سلسله است که چنانچه محقق شود نیاز کل کشور را نیز برطرف خواهد کرد.

فرماندار سلسله نیز با اشاره به مسئله کمبود دارو و مشکلاتی که در کشور ایجاد شده است، افزود: با بهره برداری از شرکت داروپخش سلسله علاوه بر نیاز دارویی لرستان، استان های همجوار نیز می توانند از برکات آن بهره مند شوند. 

مسلم مرادی بیان کرد: باید از تمامی امکانات و ابزارهای موجود شهرستان برای حفظ و توسعه این مجموعه استفاده شود.

در آیین افتتاح این طرح که ساخت آن سال ۹۹ آغاز و با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در شهرک صنعتی الشتر به بهره برداری رسیده است جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

b_300_0_16777215_00_images_dddddddddddddddds.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید