فرماندار سلسله گفت: پیاده روی اربعین یک کار فرهنگی بی نظیر است که باید از آن نهایت بهره برداری را در جهت اتحاد و وحدت مسلمانان جهان کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی فرماندار شهرستان سلسله در جلسه ستاد اربعین حسینی در دفتر امام جمعه الشتر با اشاره به فرمایشات امام راحل و سخن تاریخی ایشان در اینخصوص که فرمودند: " این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است"، افزود: زائران در پیاده روی اربعین حسینی به دنبال نجات خود هستند اما در این اجتماع بزرگ حرکتی فرهنگی شکل گرفته که در دنیا بی نظیر و بی مانند است. 
 
وی با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان، گفت: همه دستگاه ها باید به وظایف خود به نحو احسن در این زمینه عمل کنند. 
 
مرادی عنوان کرد:اربعین حسینی یک کار فرهنگی بی نظیر است که چالش های فرهنگی موجود در این پیاده روی باید مورد توجه قرار گیرد. 
 
امام جمعه الشتر: 
 
رنگ و نژاد در اربعین حسینی معنا ندارد 
 
حجت الاسلام امیدی امام جمعه الشتر نیز در این جلسه با بیان اینکه همه ارزش های معنوی در حرکت اربعین وجود دارد، افزود: رنگ و نژاد در حرکت اربعین معنا و مفهومی ندارد. 
 
وی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی در اربعین خود را نشان می دهد، عنوان کرد: در حرکت اربعین مبارزه با ظلم و ستم وجود دارد اما رسانه های خارجی به دلیل شناختی که نسبت به آن ندارند کمتر به مسئله اربعین می پردازند.
 
b_300_0_16777215_00_images_uuuuuuuuuuuuuuy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید