جلسه شورای ترافیک شهرستان سلسله به ریاست مسلم مرادی فرماندار و با حضور اعضای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی در جلسه شورای ترافیک شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: از روز گذشته که بازگشت زائران حسنی اربعین آغاز شده است تدابیر ترافیکی لازم نیز در محورهای اصلی شهرستان بکار گرفته شده است.
 
وی با انتقاد از عدم رفع مشکل آنتن دهی برخی نقاط جاده الشتر به خرم آباد بخصوص در مسیر نرسیده به پلیس راه، افزود: متاسفانه علیرغم حادثه خیز بودن مسیر و تاکیدات فراوان هنوز مشکلات آنتن دهی این محور برطرف نشده است که می طلبد شرکت مخابرات استان همکاری های لازم را در اینخصوص بکار گیرد.
 
مرادی با اشاره به تدارک مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به همت دفتر امام جمعه و شورای فرهنگ عمومی شهرستان، عنوان کرد: این پیاده روی از پل پیرکه در شهر الشتر آغاز و تا حرم امامزاده پیرمحمدشاه ادامه خواهد داشت که لازم است تمامی دستگاه های عضو شورای ترافیک اقدامات ترافیکی لازم را در این مسیر بکار بگیرند.
 
وی با تاکید بر لزوم نظارت بر فعالیت آژانس ها و سرویس های مدارس، بیان کرد: متاسفانه شهر فیروزآباد از مصوبات شورای ترافیک شهرستان تبعیت نمی کند و بیشترین مشکلات ترافیکی در میدان اصلی این شهر وجود دارد که لازم است ظرف مدت یک هفته مشکلات ترافیکی این شهر برطرف شود.
 
فرماندار سلسله با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورای ترافیک گفت: باید مدارس تخریبی شهرستان با مشخصات کامل برای برطرف کردن مشکلات به اداره نوسازی مدارس معرفی شوند.
 
وی با انتقاد از عدم بهره برداری از جاده فیروزآباد - الشتر و خلف وعده ۲ ماهه پیمانکار طرح، افزود: ما در مقابل مردم مسئول هستیم و اداره کل راه و شهرسازی بایستی در اینخصوص پاسخگو باشد.
 
مرادی با تاکید بر لزوم شناسایی نقطه جدیدی برای ایجاد آرامستان دوم شهر الشتر توسط شهرداری برای ساماندهی و رفع مشکلات ترافیکی آرامستان فعلی، گفت: باید طرح ترافیکی مدارس شناسایی شود تا اقدامات ترافیکی لازم درخصوص آنها نیز صورت گیرد.
 
b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyyyyyyuyuy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید