فرمانده سپاه ناحیه الشتر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سلسله را تشریح کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه امسال مسئولیت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ارتش واگذار شده است، اظهار داشت: براین اساس رئیس ستاد بزرگداشت دفاع مقدس فرماندار و دبیری آن با سپاه ناحیه است.
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان افزود: دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، رژه موتوری، ایجاد ایستگاه صلواتی با مشارکت بسیج اصناف و ادارات، راهپیمایی خانوادگی، حضور در نمازجمعه، میقات صالحین، سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه و نواختن زنگ مقاومت دانش آموزی در تمامی مدارس از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در شهرستان است. 
 
سرهنگ فرج الهی عنوان کرد: همچنین برگزاری نشست های روشنگری، همایش نقش علم و فناوری در اقتدار ملی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، مسابقات ورزشی بومی-محلی، یادواره های شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت، همایش تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در قالب یادواره و یادواره شهید مبشر از دیگر برنامه های مصوب در هفته دفاع مقدس است. 
 
فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: در هفته دفاع مقدس اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین عرصه ایثار و شهادت و ویزیت رایگان از شهروندان هم خواهیم داشت.
 
b_300_0_16777215_00_images_bbbbbbbbbbbbbbbbbbb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید