امام جمعه الشتر گفت: دشمن حجاب بانوان را نشانه گرفته است و باید با بصیرت و هوشیاری عمل کنیم. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام مراد امیدی در آیین زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان سمیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، اظهار داشت: برای زیستن در جامعه به احساسات معقول نیاز است و باید از آن گذر و به مرحله واقع بینی رسید تا شرایط رشد جسمانی و عقلی فراهم گردد.
 
حجت الاسلام امیدی با اشاره به هجمه ها و نقشه های دشمن برعلیه کشور در روزهای اخیر، عنوان کرد: دشمنان برای حجاب بانوان برنامه ریزی کرده اند و باید هوشیار باشید. 
 
وی گفت: در همین چندروز بیش از ۳۰ شهید در این راه داده ایم و هوشیاری و اتحاد مردم و مسئولان در شرایط کنونی بسیار ضروری است. 
 
فرماندار سلسله: 
 
زمینه رشد اخلاقی و علمی دانش آموزان فراهم شود 
 
مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز علم آموزی و بازگشایی مدارس، گفت: از شما دانش آموزان انتظار داریم از لحاظ مهربانی، اخلاق و تربیت رشد کرده و به مبانی دینی نزدیک تر شوید.
وی افزود: باید تلاش کنیم از لحاظ میانگین علمی در پایان سال جزو سه شهرستان برتر استان باشیم. 
 
مرادی با بیان اینکه از مسئولان انتظار داریم عدالت آموزشی، اخلاقی و رفتاری در مدارس برقرار شود، عنوان کرد: هر دانش آموزی که از لحاظ علمی و اقتصادی ضعیف است باید مسئولان مدارس به آن دانش آموز توجه بیشتری داشته باشند.
فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم عدم دخالت حواشی سیاسی در مسائل مربوط به مدارس، گفت: تلاش کنیم مشکلات دانش آموزان رفع شود و میانگین معدل و تراز علمی دانش آموزان افزایش و  رشد قبولی در کنکور سال آینده در شهرستان فزاینده باشد.
وی افزود: باید زمینه موفقیت دانش آموزان را به عنوان سربازان عرصه علم و تربیت در زمینه های علمی و اخلاقی و تربیتی فراهم کنیم.
 
bbbbbbbbbbbbbbvb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید