فرماندار سلسله گفت: نظام جمهوری اسلامی بسیار قدرتمندتر از آن است که دشمنان می پندارند و به یاری خدا آتش فتنه های ایجاد شده در کشور خاموش خواهد شد. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز چهارشنبه در مراسم یادواره ۲۰ شهید ورزشکار شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه برگزاری این یادواره در راستای برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان است که در ابتدای سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: باید همگی به قدر و سهم خود کمک کنند که کنگره ای در شان شهدای استان برگزار شود. 
 
وی با اشاره به برگزاری یک بادواره شهرستانی برای شهدای سلسله در آینده ای نزدیک، افزود: از همه دعوت می شود که در برگزاری شایسته این یادواره نقش آفرینی کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه چندروزی است که کشور درگیر فضای غبارآلود فتنه شده است، عنوان کرد: خوشبختانه غبار این فتنه به یاری پروردگار در حال فرونشستن است. 
 
مرادی با اشاره به تلاش برخی سلبریتی ها و هنرمندنماهای کشور برای افزودن شعله آتش فتنه، تصریح کرد: فضای کنونی کشور فضای بصیرت است و باید جناح و جهت خود را مشخص کنیم. 
 
فرماندار سلسله با اشاره به دو جناح حق و باطل در این فتنه، بیان کرد: شهدا رفتند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند اما برخی دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند این امنیت را خدشه دار کنند. 
 
وی با اشاره به تلاش اغتشاشگران برای برهم زدن امنیت کشور، گفت: طی این چندروز فتنه گران و آشوبگران پرچم مقدس جمهوری اسلامی، قرآن کریم، مساجد و امامزادگان مقدس را به آتش کشیدند و پلیس حافظ امنیت را همچون داعشی ها سربریدند و چادر از سر زن محجبه کشیدند و از هیچ کوششی برای ناامن کردن کشور فروگذار نکردند. 
 
وی با بیان اینکه تکلیف و حجت بر همه ما تمام است، افزود: باید راه شهدا را ادامه دهیم تا شرمنده شهدا نشویم.
 
b_300_0_16777215_00_images_wwwwwwwwwwwqq.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید