فرماندار سلسله با اشاره به اینکه سال گذشته میزان سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ۴ میلیارد تومان بود، گفت: امسال این سهمیه با رشد دو برابری به مبلغ ۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با بیان اینکه بخشی از رضایتمندی افراد جامعه با عملکرد مطلوب بانک های عامل میسر می شود، اظهار داشت: برخی بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد مطلوبی ندارند که باید با تعامل بین بانک مربوطه و دستگاه های اجرایی این مشکل رفع شود.

وی با بیان اینکه همه در قبال مردم وظیفه داریم، افزود: یکی از فرصت های مناسبی که دولت سیزدهم فراهم کرده است پرداخت چندبرابری تسهیلات است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

مرادی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر پرداخت وام های سفر، ازدواج و فرزندآوری، گفت: وقتی دستور اکید رئیس جمهور است باید کلیه بانک های عامل در اینخصوص تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار سلسله با اشاره به سهمیه اشتغال شهرستان سلسله در سال جاری، تصریح کرد: امسال سهمیه شهرستان سلسله ۲۵۷۲ نفر بوده است که تاکنون ۱۲۷۱ نفر به کارگماری و پرداخت تسهیلات داشته ایم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال باید کلیه سهمیه تخصیصی شهرستان محقق شود، افزود: میزان سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ۴ میلیارد تومان بود که امسال این سهمیه با رشد دو برابری به مبلغ ۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

b_300_0_16777215_00_images_zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید