جلسه شورای اداری و نشست هماهنگی برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی به ریاست فرماندار سلسله و با حضور اعضا در سلسله برگزار شد. 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام امیدی امام جمعه الشتر در این جلسه با بیان اینکه ایمان و دوست داشتن مردم راس عقل است، اظهار داشت: مردم دوستی و نوع برخورد با مردم در محبوب شدن مسئولان بسیار اثرگذار است و راه تقویت نوع دوستی وصل شدن ما مسئولان به مردم است.
وی با بیان اینکه ما مسئولان جدا از مردم نیستیم، افزود: مسئولان بدون مردم هیچ معنایی ندارند و ما هرچه داریم از مردم است و لذا باید با زبان نیکو و عمل و کار شایسته خود را به مردم نزدیک کرده و به آنها پشت نکنیم. 
 
سرهنگ فرج الهی فرمانده سپاه ناحیه نیز در این جلسه به تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و گفت: نواختن زنگ بسیج در مدارس، رزمایش جهادگران فاطمی، نشست های روشنگری، یادواره شهدای شهرستان ذیل کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان، همایش انس و مودت با پیشکسوتان، ویزیت رایگان، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و برگزاری بازی های بومی و محلی و چندین برنامه دیگر در هفته بسیج که از ۲۹ آبانماه آغاز خواهد گردید در شهرستان برگزار خواهد شد که نیاز به همکاری و تعامل دستگاه ها برای برگزاری شایسته این برنامه ها می باشد. 
 
موسوی رئیس دادگستری شهرستان سلسله نیز با اشاره به موقعیت سوق الجیشی شهرستان و لزوم اتحاد و همدلی مسئولان برای رشد و توسعه شهرستان، افزود: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴ هزار پرونده در دستگاه قضا به ثبت رسید که به تمامی آنها رسیدگی گردید. 
 
موسوی با بیان اینکه در دستگاه قضا تمرکز خود را بر روی کاهش پرونده های ورودی گذاشته ایم، عنوان کرد: در این راستا پیشگیری، عدم اطاله رسیدگی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها از جمله اقداماتی بوده است که در این راستا در شهرستان صورت گرفته است. 
b_300_0_16777215_00_images_zzzzzzzzzxxxsssxxszzzz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید