سرپرست فرمانداری سلسله: هیات‌های ورزشی تخصصی مدیریت شوند

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: هیات‌های ورزشی شهرستان به صورت تخصصی مدیریت شوند تا خروجی آن منجر به قهرمان پروری شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای افشین ترکارانی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله به مناسبت هفته تربیت بدنی در دفتر فرماندار اظهار داشت: انتظار می رود برنامه ریزی مدون و علمی همراه با مدیریت تخصصی در رشته های ورزشی شهرستان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سلسله شهرستانی قهرمان پرور است و در رشته های مختلف ورزشی، قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه داده است، بیان کرد: توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، اجرای طرح استعدادیابی و اتخاذ تدابیر و سیاست های درآمدزایی از طریق مشارکت دادن بخش خصوصی از مهمترین مسایل و دغدغه های حوزه ورزش قهرمانی به شمار می رود که باید راهکارهای لازم برای اجرایی شدن آنها تخصصی تبیین و اجرایی شود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان همانگونه که از نام آن پیداست با قشر جوان سر و کار دارد بنابراین توجه ویژه ای را در همه حوزه های آن می طلبد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله نیز با اشاره به وجود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان، افزود: در سلسله ۴۱ هیات ورزشی وجود دارد که تنها ۳۰ هیات از آنها فعال هستند و مابقی دارای وزشکار سازمان یافته نیستند که برنامه داریم هم تعداد آنها را به ۴۷ هیات افزایش دهیم و هم هیات های غیرفعال را فعال نماییم.

امین احمدپور با اشاره به در دست اجرا بودن احداث سه طرح ورزشی در شهرستان، ادامه داد: سکوی تماشاگران، پیست تارتان و سالن ۲ هزار نفری مساقات از مهمترین طرح های در دست احداث ورزشی در شهرستان هستند که با برنامه ریزی های انجام شده، سکوی تماشاگران امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به وجود سه سمن فعال در ورزش و جوانان سلسله، گفت: مهمترین چالش حوزه ورزش شهرستان، ابهام در اعتبارات ملی است که به دنبال رفع آن هستیم. 

 

 

b_300_0_16777215_00_images_efnji.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید