معاون استاندار لرستان در سلسله مطرح کرد:

مردم مراسم شب یلدا را مجازی برگزار کنند

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: وضعیت نارنجی شیوع کرونا در استان شکننده و قابل بازگشت به قرمز است بنابراین از مردم درخواست می‌شود مراسم شب یلدا و دیدار با فامیل را به صورت مجازی برگزار کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای محمود ثمینی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری سلسله افزود: اعمال محدودیت های سه هفته ای، ممنوعیت فعالیت مشاغل و منع عبور و مرور موجب تغییر وضعیت لرستان از قرمز به نارنجی شده است.

وی با اشاره به همراهی خوب مردم در کنترل وضعیت استان افزود: شهروندان باید امسال صله ارحام و دیدار با بزرگان را در شب یلدا کنار گذاشته و از طریق فضای مجازی با اعضای فامیل ارتباط بگیرند تا سلامت همه حفظ شود.

ثمینی همچنین با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری، آزمونی برای مسئولین است اضافه کرد: باید آنچه در توان داریم با برنامه‌ریزی های خرد و کلان جهت خدمت مردم به کار بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که انتخابات پیش رو ضمن رعایت مسائل موجود کرونا با حضور حداکثری و به بهترین شکل برگزار شود.

امام جمعه الشتر نیز مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک امانت دانست و اظهار داشت: پست و انتصاب های ما مدیون خون شهدا و صبر و بصیرت ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی ادمه داد: پذیرفتن مسئولیت در نظام اسلامی، وظیفه ما را در قبال خون شهدا بیشتر می کند چراکه باید پاسدار خون شهدا، ایثارگران و حافظ دین و عقیده مردم باشیم.

وی گفت: دشمن از راه تحریف و تحریم برای شکست جمهوری اسلامی تلاش می کند بنابراین باید در شرایط فعلی از هرگونه حرف های تفرقه انگیز و مسائلی که باعث اختلاف می شود دوری کنیم.

در این مراسم مرتضی مهدوی کیا به عنوان سرپرست فرمانداری سلسله معرفی و از زحمات افشین ترکارانی سرپرست پیشین قدردانی شد.

مهدوی کیا دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است و پیش از این مدیرکل حراست استانداری لرستان بوده است. 

 

 

b_300_0_16777215_00_images_cdewn.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید