فرماندار سلسله گفت: هماهنگی‌های لازم برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در مناطق محروم شهرستان انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، "میلاد شرفی" در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری سلسله با قدردانی از زحمات ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: در ایام نوروز با تلاش اعضای ستاد کمترین مسئله و نارضایتی را در حوزه بازار داشتیم گرچه کمبودهایی در برخی اقلام وجود داشت اما با مدیریت‌های صورت گرفته مسئله خاصی را شاهد نبودیم.

وی افزود: اگر بتوانیم توزیع این اقلام را عادلانه‌تر کنیم، درصد رضایت‌مندی مردم افزایش خواهد یافت.

شرفی عنوان کرد: براساس مشاهدات صورت گرفته، برخی نانوایی‌ها ساعات دقیق کار را رعایت نمی‌کنند که در این راستا لازم است گشت‌های تنظیم بازار به صورت مستمر بر ساعات شروع و پایان کار واحدهای نانوایی‌ سطح شهر نظارت داشته باشند.

وی درخصوص بیشتر بودن سهمیه آرد شهری نسبت به سهمیه آرد روستایی گفت: بیشتر روستاییان شهرستان به دلیل نزدیک بودن فاصله روستا تا مرکز شهر نان مورد نیاز خانوار خود را از نانوایی‌های شهری فراهم می‌کنند و برای همین سهمیه آرد شهری بیشتر از سهمیه آرد روستایی است تا مردم شهر در تامین نان موردنیاز خانوار خود با مشکل مواجه نشوند.

در این جلسه دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیر جهادکشاورزی شهرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از صنوف مختلف و تشکیل پرونده‌های تعزیراتی و میزان جریمه های درنظر گرفته شده برای آنها، خبر از در دست اقدام بودن پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در شهرستان داد و گفت:‌ از اسفندماه سال گذشته تاکنون به طور مرتب توزیع برنج تنظیم بازاری هندی و تایلندی در سطح شهرستان با قیمت های به ترتیب ۳۵۰، ۱۸۵ و ۲۵۵ هزار تومان صورت گرفته است.

روح اله حقی منصوری افزود: همچنین در این مدت چهار تن گوشت قرمز منجمد و یک‍‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و لاشه و چهار تن مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است.

حقی منصوری با اشاره به فعالیت ۷۰ واحد مرغداری در سطح شهرستان عنوان کرد: مشکلاتی درخصوص فعالیت کشتارگاه طیور وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسوولان شهرستان این مشکلات به زودی مرتفع و مرغ‌های تولیدی در شهرستان کشتار و به بازار عرضه خواهند شد.

 

b_300_0_16777215_00_images_wqwrre.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید