فرماندار سلسله گفت: حدنگاری اراضی کشاورزی حرکتی صحیح در مسیر تامین امنیت غذایی کشور است. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، میلاد شرفی در مراسم تحویل ۳۱۳ سند مالکیت اراضی زراعی شهرستان سلسله، با تاکید بر اینکه مردم سلسله دانش حقوقی بالایی دارند و فضای حقوقی خوب و مجربی بر شهرستان حاکم است، افزود: اگر می خواهیم به سمت پیشرفت در امنیت غذایی حرکت کنیم لازمه آن حرکت در مسیر حقوقی است و حدنگاری اراضی حرکت خوبی در این زمینه است.

میلاد شرفی با بیان اینکه کشور ما ظرفیت تبدیل به قطب غذایی در منطقه غرب آسیا را دارا است، عنوان کرد: لازمه آن برداشتن موانع حقوقی و هموار کردن مسیر پیشرفت است که همکاری دستگاه های ذیربط نیز ضروری است.

شرفی با بیان اینکه هرجا در مسائل فرابخشی خوب عمل کردیم، شاهد اتفاقات خوبی بودیم، تصریح کرد: هرجا صحبت از توسعه می شود قبل از آن حقوق شما باید مشخص و تدوین شده باشد چرا که بسیاری از موانعی که مدیران دستگاه ها با آن سر و کار دارند به دلیل مشکل در حوزه حقوق و وضع قوانین است.

وی با تاکید بر اینکه باید توسعه در حقوق پایدار تدوین شود تا مسیر باز شده و توسعه اتفاق بیفتد، افزود: باید تصمیم گیری کلانی برای رشد امنیت غذایی داشته باشیم و این اتفاق مهم( حدنگاری اراضی)را زمینه ای برای توسعه امنیت غذایی می دانیم.

 

b_300_0_16777215_00_images_mjnhbg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید