فرماندار سلسله در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بر تلاش مدیران دستگاه ها برای جذب حداکثری اعتبارات تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سلسله به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به ریاست "میلاد شرفی" فرماندار شهرستان در محل فرمانداری با حضور ویژه نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

 

در این نشست فرماندار سلسله با اشاره به اینکه امسال مبلغ ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان احتصاص یافته است، افزود: بایستی مدیران دستگاه های شهرستان نهایت تلاش خود را برای جذب حداکثری این اعتبارات به کار گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم، تکمیل پروژه های نیمه تمام است، عنوان کرد: باید از بودجه موجود نهایت استفاده را در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان به کار گیریم و در این مسیر از ظرفیت های مردمی نیز بهره لازم را کسب کنیم تا نتایج بهتری از امور حاصل شود.

 

دکتر یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اظهار کرد: بودجه شهرستان تنها مختص به اعتبارات استانی نیست بلکه اعتبارات ملی هم که باید توسط مدیران استانی و نمایندگان پیگیری شود، می تواند تکمیل کننده بسیاری از زیرساخت های مختلف و پروژه های نبمه تمام باشد که نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی طرح ها نیز به کار خواهیم بست.

 

وی با بیان اینکه براساس سند آمایش سرزمینی، راه توسعه لرستان در بخش کشاورزی است، افزود: در سفر رییس جمهور به لرستان مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص یافت که با توجه به حجم مشکلات موجود، کافی نیست اما انتظار می رود که اعتبارات تخصیص یافته عادلانه توزیع شود.

 

b_300_0_16777215_00_images_eeeedrdfre.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید