استاندار لرستان گفت: الگوی‌های نظام سازی و رشد انسان‌ها که امام راحل ارائه داد برای سال‌ها ماندگار شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، فرهاد زیویار روز یکشنبه در آیین راه اندازی خطوط جدید کارخانه آب معدنی مخملکوه، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل(ره) به پشتوانه حضور مردم و ظرفیتی که داشت در مقابل فرد و رژیمی ایستاد که بیشترین سلاح و سرمایه را در اختیار داشت. 

وی با بیان اینکه امام راحل خودباوری را به ملت ایران ثابت کرد افزود: توفیق پیدا کردیم در حوزه نظام سازی و رشد انسان ها طی ۱۰ سال اول انقلاب تحت رهبری ایشان قرار بگیریم و الگوهایی که در اختیار ما قرار داد تا سال های بعد ماندگار شده است.

زیویار با اشاره به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس، جنگ و تحریم ها، بیان کرد: این انقلاب یک پدیده تاثیرگذار جهانی است و خداوند برای آن برنامه دارد که همانا ظهور امام عصر(عج) است.

استاندار لرستان با تاکید بر تشریح و تبیین دستاوردهای کم نظیر انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی از حیث سطح خدمات رفاهی، تحصیلات، بهداشت، فناوری و سایر پیشرفت ها قابل مقایسه با شرایط قبل از آن نیست که این موارد باید اطلاع رسانی شود.

زیویار ادامه داد: سطح تحصیلات در انقلاب اسلامی رشد ۱۰ برابری داشته و باوجود هجمه های سنگین جنگ و تحریم توانسته است کارنامه درخشانی داشته باشد همچنین بهداشت، آب سالم، برق و گازرسانی قابل قیاس با گذشته نیست که تمامی اینها به برکت پشتوانه های کشور و شعار ما می توانیم حاصل شده است.

وی با اشاره به عزت، امنیت، استقلال ملی و اقتدار کشور نیز گفت: شاه با وجودی که اموال ایران را غارت کرد آواره شد اما امام راحل در دوره تبعید با دستان خالی مورد استقبال همه کشورها قرار می گرفت و این به جهت حرکت بزرگی بود که صورت داد.

وی با اشاره به طرح های بهره برداری شده امروز شهرستان سلسله افزود: اینها همه به پشتوانه ظرفیت های این مرز و بوم است و برای توسعه این مجموعه ها و سایر ظرفیت ها دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر نیز گفت: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، اگر مسوولان اخلاق اسلامی را رعایت کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند مردم امیدوار می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به ناکارآمدی هایی که وجود داشته است امروز به مجاهدت، مدیران جهادی و وابسته به نظام نیاز داریم بنابراین از استاندار لرستان انتظار می رود به فرماندار سلسله اختیار ویژه دهد تا مدیران ناکارآمد را برکنار و مدیران جهادی را جایگزین کند.

فرماندار سلسله نیز ضمن قدردانی از حضور استاندار و مجموعه مدیران استانی، گفت: از استاندار لرستان درخواست داریم نگاه ویژه و خاص به شهرستان سلسله داشته باشند تا با کمک استاندار و معاونی، مدیران کل، امام جمعه و سپاه بتوانیم اقدامات اساسی در راستای رفع مشکلات مردم صورت دهیم.

گفتنی است استاندار لرستان امروز علاوه بر حضور در گلزار شهدای فیروزآباد و آیین غبارروبی، از کارخانه آرد و سیلوی ذخیره گندم این شهرستان نیز بازدید کرد و سه طرح به ارزش ۵۰ میلیارد تومان با حضور وی افتتاح شد.

احیا و راه اندازی خطوط جدید کارخانه تولید آب معدنی مخملکوه با هزینه ۳۰ میلیارد تومان و ۲۲ فرصت مستقیم اشتغالزایی از جمله این طرح ها است.

 

b_300_0_16777215_00_images_rtttttrrtt.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید