فرماندار سلسله گفت: همه در خصوص "جهاد تبیین" تکلیف داریم که در این راستا رسانه ها بستر بسیار مناسب و موثری برای تبیین اقدامات نظام پس از انقلاب هستند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان در دفتر فرماندار افزود: دشمنان نظام در حال حاضر به نبرد رسانه ای عمیقی روی آورده اند که رسانه های کشور باید برای موفقیت در این مسیر و مقابله با دشمن، به دانش روز و ابزار لازم مجهز باشند. 

وی با تاکید بر ضرورت تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه "جهاد تبیین" عنوان کرد: در شرایط امروز دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت جدید و نظام هستند که لازم است رسانه ها وارد میدان شوند و دستاوردها، خدمات انقلاب و دولت را به مردم بازگو کنند. 

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان نیز با بیان اینکه این رسانه در سطح استان ها سخنگوی مجموعه حاکمیت محسوب می شود اظهار داشت: هم اکنون که کشور به دلیل تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی شرایط خاصی دارد و در این میان دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و اهداف خود را از طریق فضای رسانه ای دنبال می کنند که وظیفه رسانه های در این شرایط رسالت سنگینی برعهده دارند. 

"محمد علیدوستی" با اشاره به نقش مهم و موثر رسانه ها در انجام "جهاد تبیین" مد نظر رهبر معظم انقلاب افزود: وظیفه رسانه های شناسنامه دار داخلی است که در شرایط کنونی دستاوردهای انقلاب، خدمات و اقدامات صورت گرفته دولت را زیباتر و بهتر نشان دهند تا مردم به آینده امیدوارتر شوند.

 

b_300_0_16777215_00_images_gffddfdfdf.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید