لینک الکترونیکی نظام مهندسی و شهرداری الشتر طی آیینی با حضور فرماندار سلسله، معاون عمرانی فرماندار، رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان، شهردار الشتر و اعضای شورای شهر و جمعی از اعضای نظام مهندسی شهرستان سلسله افتتاح شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز یکشنبه در آیین افتتاح لینک ارتباط الکترونیکی بین نظام مهندسی و شهرداری در سالن جلسات فرمانداری افتتاح این لینک را یک تغییر و قدمی رو به جلو و نشانه ای از حرکت و پیشرفت شهری دانست و اظهار داشت: یکی از خواسته های رئیس جمهور محترم تسهیل صدور مجوزها است و امیدواریم که این کار در رفع نارضایتی های سیستم دستی و کند بودن کارها موثر باشد.
 
وی با بیان اینکه سیستم الکترونیک و دولت الکترونیک نباید موجب کند شدن کارها شود، افزود: امیدواریم این سیستم سرعت عمل را در صدور مجوزها بالاتر ببرد و ساخت و سازهای شهری را قانونمندتر کند.
 
مرادی با اشاره به آسیب های ماده ۱۰۰ و نارضایتی دستگاه ها و آسیب به بافت شهری، گفت: امیدواریم سیستم جدید به صورت علمی و منطقی به بافت و زیبایی شهری و کاهش نارضایتی های عمومی و عادلانه شدن پرداخت ها کمک کند.
 
آریان پور رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان نیز با بیان اینکه با گذشت یک پروسه ۸ ماهه امروز شاهد یک گام موفق در حوزه مشترک شهرداری و نطام مهندسی هستیم، افزود: این اقدام مهم در جهت گزارش گیری مداوم از عملکرد شهرداریها و نظام مهندسی و با هدف حذف مشکلات و ناکارامدی سیستم های سنتی و رفع نقایص حوزه ساختمانی در الشتر بعنوان اولین شهر استان بصورت پایلوت اجرا می شود و سپس در کل استان اجرایی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در گام بعدی تعاملی هم بین اداره کار و نظام مهندسی و شهرداری با هدف کاهش مشکلات کارگری کارفرمایی خواهیم داشت.
 
هادی مومنی معاون عمرانی فرماندار نیز با بیان اینکه بعد از مشکلاتی که در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز داشتیم تصمیم بر این شد که این لینک برقرار و گزارشات مرحله ای و ارسال نقشه ها به شکل الکترونیک باشد، افزود: با ایجاد این لینک ساخت و سازها مطابق اصول فنی شهرسازی خواهد بود و گزارشات مرحله ای ساختمان ها به شکل الکترونیک خواهد شد.
 
شریفی مقدم شهردار الشتر نیز با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ کلیه پایان کارهای ساختمان های احداثی از طریق الکترونیک خواهد بود و امضاهای طلایی در این حوزه حذف خواهد شد، افزود: سلسله اولین شهرستانی است که این تفاهم نامه در آن به اجرا درآمده است. 
 
b_300_0_16777215_00_images_aaaaaaaaaaaaqqssdaaaa.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید